Geven met Givt

Sinds kort gebruikt onze gemeente Givt als aanvullende geefmogelijkheid voor de collecte. Givt is een app waarmee je altijd en overal mee kan doen aan de collecte. Of je nu thuis meekijkt vanaf de bank, of geen contant geld bij je hebt tijdens de kerkdienst. Met Givt kan je gewoon blijven geven. Open de app, kies hoeveel je wilt geven, kies hoe je wil geven en klaar!

Geven met Givt werkt als volgt:
1. Je download de Givt-app in Google Play of in de App Store. Volg de stappen om de app te kunnen gebruiken en voor het geven van een doorlopende machtiging om het gegeven  bedrag van uw bankrekening af te kunnen schrijven.

2. Als je wilt geven voor de collecte open je de App

3. Kies het bedrag dat je wil geven en druk op ‘volgende’

(Zijn er meerdere collectes in een dienst? Geen probleem! Om een collecte toe te voegen toets op het plusje bij collecte toevoegen en vul het bedrag in dat je aan de 2e collecte wilt geven. Nog een derde collecte toevoegen? Druk dan nogmaals op het plusje en kies je bedrag voor de derde collecte.)

4. Kies vervolgens voor één van de volgende twee opties in je scherm:

- QR-code (geef door middel van een QR-code)
Givt PGN enkel.jpeg 65,5 KB
- Lijst (Kies onze kerk uit de lijst)

Als je voor QR-code kiest volg je de volgende twee stappen:

5. Scan de QR-code met je camera (Let op! Het kan zijn dat de app toestemming vraagt voor toegang tot je camera. Druk op OK om verder te gaan). De QR-code vind je op de Actueel en op de website van de kerk. Tijdens het collecte moment in de kerk zal die ook getoond worden.

6. Druk tot slot op ‘volgende’ om de gift te voltooien

Kies je voor Lijst, dan volg je de volgende stappen:

5. Vul ‘Driestwegkerk Nunspeet’ in bij het zoekbalkje

6. Selecteer onze kerk en toets onder in je scherm op ‘geven!

7. Druk tot slot op ‘volgende’ om de gift te voltooien.

Heeft u nog vragen? Stuur een mail naar cvk@driestwegkerk.nl

Voor meer informatie over Givt op www.givtapp.net